Kundeservice

Vores kundeservicemedarbejdere yder en professionel assistance, når I mangler ressourcer til at håndtere jeres kunderelationer.

Vi er specialiseret i følgende opgaver:

  • Hurtig og effektiv problemløsning: Korte svarfrister og effektive løsninger på kundehenvendelser, med den gode kundeoplevelse i fokus.

  • Feedback og indsigt fra kunder: Indsamler og analyserer kundefeedback.

  • Loyalitetsbygning: Styrker kunderelationer gennem konsekvent og pålidelig support.

  • Krisestyring: Håndterer kundeklager og eskaleringer med professionalisme og takt, der sikrer en fair og hurtig resolution.

  • Understøttelse af salg og markedsføring: Arbejder tæt sammen med salgs- og markedsføringsafdelingerne for at maksimere kryds- og mersalgsmuligheder gennem anbefalinger og opfølgninger.

  • Multikanalsupport: Leverer konsistent og høj-kvalitets kundeservice på tværs af forskellige kommunikationskanaler, fra telefon og e-mail, til sociale medier og live chat.

  • Data og kontrakter: Kontrol af kundedata og kontrakter for at sikre at faktureringsgrundlaget er præcist