Kundeservice
Vores kundeservicemedarbejdere yder en professionel assistance, når I mangler ressourcer til at håndtere jeres kunderelationer.
Vi er specialiseret i følgende opgaver:
Hurtig og effektiv problemløsning: Korte svarfrister og effektive løsninger på kundehenvendelser, med den gode kundeoplevelse i fokus.
Feedback og indsigt fra kunder: Indsamler og analyserer kundefeedback.
Loyalitetsbygning: Styrker kunderelationer gennem konsekvent og pålidelig support.
Krisestyring: Håndterer kundeklager og eskaleringer med professionalisme og takt, der sikrer en fair og hurtig resolution.
Understøttelse af salg og markedsføring: Arbejder tæt sammen med salgs- og markedsføringsafdelingerne for at maksimere kryds- og mersalgsmuligheder gennem anbefalinger og opfølgninger.
Multikanalsupport: Leverer konsistent og høj-kvalitets kundeservice på tværs af forskellige kommunikationskanaler, fra telefon og e-mail, til sociale medier og live chat.
Data og kontrakter: Kontrol af kundedata og kontrakter for at sikre at faktureringsgrundlaget er præcist