Mød vores team af konsulenter

Louise Maria Mikaelsen

Interim Teamleder & Regnskabskonsulent - Controlling

“Med samarbejde og høj faglighed, kommer vi længst.“

  • Jeg har 15 års erfaring med regnskab og bogholderi, og har været med opstart af to mindre virksomheder, med opsætningen af e-conomic og Danløn. Jeg har været med til at skifte fra e-conomic til Dynamics 365 BC i en mellemstor virksomhed. Og fra e-conomic til NetSuite i en stor international koncern. Jeg har et stærkt fundament, og et stort overblik.

    Senest har jeg siddet med regnskaber for investeringsejendomme, og haft kundeansvaret for både danske og internationale kunder.

    Jeg er system- og optimeringsorienteret, og brænder for oprydningsopgaver der kræver samarbejde og fordybelse, men nyder også de mere rutineprægede opgaver.

Maria Helena Jensen

Interim Teamleder & Regnskabskonsulent - Kreditor & Løn

“Udfordringer er bare mulighed for forbedring.“

  • Jeg har 7 års erfaring indenfor regnskab og økonomi, samt erfaring som administrator. Derudover har jeg løbende dygtiggjort mig med relevante kurser.

    Jeg har fra de forskellige opgaver jeg har påtaget mig, fået en bred vifte af viden om forskellige virksomhedsformer, gode dialogevner, samt et skarpt øje for detaljer og en struktureret tilgang til arbejdsopgaverne. Jeg brænder for at være den bedste til det jeg beskæftiger mig med og stræber hele tiden efter ny viden, der løbende optimerer min kunnen og ydelseskvalitet.

    Jeg beskæftiger mig primært med bogholderi og lønkørsler, men påtager mig også andre regnskabsopgaver, som digitalisering og controlling.

    Jeg er optimeringsorienteret, har fuldstændig styr på debet/kredit, og det dobbelte bogholderi.

    Jeg har flair for oprydningsopgaver der kræver samarbejde og fordybelse, men nyder også at have mange bolde i luften.

Louise Wismarch Hansen

Interim Regnskabs- & Administrativ konsulent - Debitor & Kundeservice

“Man kommer langt med et åbent sind og en positiv tilgang til opgaven.“

  • Med 7 års erfaring indenfor debitorregnskab, kundeservice & administration, samt yderligere 6 år indenfor salg. Har jeg en unik forståelse af, hvor vigtigt det er at have den korrekte kundedata opdateret i systemerne, at kundekontrakterne er præcise og retvisende, og fakturagrundlaget er på plads. Som debitorbogholder, ved jeg derfor hvor vigtigt det er, at have et tæt samarbejde med salgs- og kundeservice afdelingerne.

    Jeg brænder for at levere framragende service, både til kunder og mine kollegaer. Min erfaring med bogholderi, kundeinteraktion og administration, kombineret med min evne til at tilpasse mig nye systemer, gør mig rustet til, at sikre en høj kvalitet, og en god kundeoplevelse.

    Jeg brænder for at skabe en god atmosfære til at fremme samarbejde. Og jeg ser frem til at anvende mine kompetancer, på nye udfordringer. Jeg beskæftiger mig primært med administraion og debitorbogholderi, men påtager mig også gerne andre regnskabsopgaver. Jeg er optimeringsorienteret, og har flair for oprydningsopgaver, der kræver både samarbejde og fordybelse.

Oliver Bjarne Marker

Interim Teamleder & Regnskabskonsulent - Løn

“Hvis du ikke ved hvad du skal sige, så sig sandheden.“

  • Dedikeret og erfaren lønkonsulent med 10 års ledererfaring i restaurationsbranchen, og en uddannelse som handelsøkonom. Jeg har en stærk forståelse for god service og er dygtig til at opbygge relationer med kollegaer og kunder. Som lønkonsulent har jeg erfaring med kørsel og bogføring af lønninger, den viden jeg mangler søger jeg altid at lære mere om. Min største motivation på arbejdet er udvikling, både personlig, men også for min egen virksomhed og kundens. Lige meget hvad jeg kunne hjælpe en kunde med, handler det om win-win solutions der skal gavne alle parter. Derfor er feedback og kommunikation top prioriteter i min verden, da ingen kan udvikle sig i stilhed.

Emil Husted Legene

Interim Regnskabskonsulent - Kreditor

“Intet er så skidt man ikke i det mindste kan lære af det.“

  • Jeg har 6 års erfaring som webdesigner og 10 års erfaring med IT, blandt andet med tidligere erfaring som IT projektleder. Derudover har jeg løbende udvidet mine færdigheder ved at holde mig opdateret med moderne teknologier som AI samt dykket ned i AP accounting.

    Fra de forskellige projekter jeg har arbejdet på, har jeg opnået en bred vifte af viden om forskellige teknologier og platforme, fremragende kommunikationsevner, samt et skarpt øje for detaljer og en struktureret tilgang til mine arbejdsopgaver. Jeg brænder for at være den bedste inden for mit felt og stræber konstant efter ny viden, som løbende optimerer mine færdigheder og kvaliteten af mine ydelser.

    Jeg beskæftiger mig primært med webdesign hvor jeg kan udfolde mine kreative egenskaber, men påtager mig også andre IT-relaterede og projektstyrings opgaver.

    Jeg er optimeringsorienteret og har dybdegående kendskab til UX/UI design, CRM, samt forskellige administrative og projektledelses værktøjer.

    Jeg har flair for komplekse opgaver, der kræver samarbejde og fordybelse, men nyder også at have mange projekter i gang samtidig.